3. ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΑΚΡΙΒΕΙΑ
Σελίδα 1 από 1
3. ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΑΚΡΙΒΕΙΑ
Αποτελεσματική και διαφανής δημόσια διαχείριση
38. Κατάργηση των «ειδικών λογαριασμών».
39. Όλα τα δημόσια ιδρύματα με ισολογισμό και διπλογραφικό σύστημα.
40. Δημοσίευση στο διαδίκτυο κάθε χρηματοδότησης με Υπουργική απόφαση.
41. Εισαγωγή της χρηματοδότησης με βάση τα αποτελέσματα σε ποσότητα και ποιότητα υπηρεσιών
42. Επιβράβευση των φορέων και υπηρεσιών που επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις.
43. Μετατροπή του Κρατικού προϋπολογισμού σε «Προγραμματικό Προϋπολογισμό» με τη μορφή τριετούς «συμβολαίου» επίτευξης στόχων.
44. Μετατροπή Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΣΥΕ) σε ανεξάρτητη υπηρεσία υπό την εποπτεία του Κοινοβουλίου.
45. Σταδιακή αποκλιμάκωση του δημοσίου χρέους
Μια νέα σχέση κράτους και αγοράς προς όφελος του πολίτη. Για την πάταξη της ακρίβειας, την προστασία του καταναλωτή και την ασφάλεια των αγαθών
46. Ενίσχυση των μηχανισμών δίωξης αθέμιτων συμπράξεων (καρτέλ) στη διαμόρφωση των τιμών.
47. Εξάλειψη φραγμών για την είσοδο νέων επιχειρήσεων στην αγορά, ιδιαίτερα για τα προϊόντα λαϊκής κατανάλωσης.
48. Ισχυρές και αποτελεσματικές ανεξάρτητες ρυθμιστικές αρχές.
49. Θεσμικό πλαίσιο ενίσχυσης του καταναλωτικού κινήματος.
50. Προτεραιότητα στην ασφάλεια τροφίμων με ενίσχυση και περιφερειακή συγκρότηση του ΕΦΕΤ
51. Αντιμετώπιση της παραπλανητικής διαφήμισης και αποτελεσματική προστασία όλων των συναλλασσόμενων με τον ευρύτερο Χρηματοοικονομικό Τομέα
52. Διατήρηση ρυθμιστικού πακέτου ελέγχου από το Κράτος στις υποδομές και τα δίκτυα που αποτελούν «φυσικό μονοπώλιο» με απελευθέρωση του ανταγωνισμού στις επιχειρήσεις προσφοράς υπηρεσιών του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Ισχυρές επιχειρήσεις στην παγκόσμια οικονομία
53. Μείωση σε μια βδομάδα του ελάχιστου χρόνου που απαιτείται για την έναρξη μιας εταιρείας.
54. Διευκόλυνση της πρόσβασης σε χρηματοδότηση έναρξης και πρώτης ανάπτυξης με νέα σχήματα.
55. Ανάπτυξη του δικτύου «Υπηρεσιών μιας στάσης» για τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τη Δημόσια Διοίκηση.
56. Αναμόρφωση του πτωχευτικού δικαίου ώστε να δίνεται «δεύτερη ευκαιρία».
57. Κίνητρα στις επιχειρήσεις με πρωταρχικό στόχο την ανάπτυξη της έρευνας και της καινοτομία.
58. Οργάνωση και έλεγχος του τομέα παροχής υπηρεσιών στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και στις πολύ μικρές επιχειρήσεις και τους επαγγελματοβιοτέχνες.
59. Συλλογική συμμετοχή των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στις κρατικές προμήθειες
60. Υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές με «Αντένες»
61. Ισχυροί Ελληνικοί όμιλοι με πολυεθνικές συνεργασίες ώστε να αναδειχθούν σε εθνικούς και περιφερειακούς πρωταθλητές.
Σταθερό, δυναμικό, χρηματοοικονομικό σύστημα
62. Ενιαία εποπτεία των Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων, των Ασφαλιστικών Εταιρειών, του Χρηματιστηρίου, της Κεφαλαιαγοράς και των μη τραπεζικών χρηματοπιστωτικών θεσμών για ένα πιο δυναμικό και υπεύθυνο χρηματοπιστωτικό σύστημα.
38. Κατάργηση των «ειδικών λογαριασμών».
39. Όλα τα δημόσια ιδρύματα με ισολογισμό και διπλογραφικό σύστημα.
40. Δημοσίευση στο διαδίκτυο κάθε χρηματοδότησης με Υπουργική απόφαση.
41. Εισαγωγή της χρηματοδότησης με βάση τα αποτελέσματα σε ποσότητα και ποιότητα υπηρεσιών
42. Επιβράβευση των φορέων και υπηρεσιών που επιτυγχάνουν υψηλές επιδόσεις.
43. Μετατροπή του Κρατικού προϋπολογισμού σε «Προγραμματικό Προϋπολογισμό» με τη μορφή τριετούς «συμβολαίου» επίτευξης στόχων.
44. Μετατροπή Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΣΥΕ) σε ανεξάρτητη υπηρεσία υπό την εποπτεία του Κοινοβουλίου.
45. Σταδιακή αποκλιμάκωση του δημοσίου χρέους
Μια νέα σχέση κράτους και αγοράς προς όφελος του πολίτη. Για την πάταξη της ακρίβειας, την προστασία του καταναλωτή και την ασφάλεια των αγαθών
46. Ενίσχυση των μηχανισμών δίωξης αθέμιτων συμπράξεων (καρτέλ) στη διαμόρφωση των τιμών.
47. Εξάλειψη φραγμών για την είσοδο νέων επιχειρήσεων στην αγορά, ιδιαίτερα για τα προϊόντα λαϊκής κατανάλωσης.
48. Ισχυρές και αποτελεσματικές ανεξάρτητες ρυθμιστικές αρχές.
49. Θεσμικό πλαίσιο ενίσχυσης του καταναλωτικού κινήματος.
50. Προτεραιότητα στην ασφάλεια τροφίμων με ενίσχυση και περιφερειακή συγκρότηση του ΕΦΕΤ
51. Αντιμετώπιση της παραπλανητικής διαφήμισης και αποτελεσματική προστασία όλων των συναλλασσόμενων με τον ευρύτερο Χρηματοοικονομικό Τομέα
52. Διατήρηση ρυθμιστικού πακέτου ελέγχου από το Κράτος στις υποδομές και τα δίκτυα που αποτελούν «φυσικό μονοπώλιο» με απελευθέρωση του ανταγωνισμού στις επιχειρήσεις προσφοράς υπηρεσιών του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Ισχυρές επιχειρήσεις στην παγκόσμια οικονομία
53. Μείωση σε μια βδομάδα του ελάχιστου χρόνου που απαιτείται για την έναρξη μιας εταιρείας.
54. Διευκόλυνση της πρόσβασης σε χρηματοδότηση έναρξης και πρώτης ανάπτυξης με νέα σχήματα.
55. Ανάπτυξη του δικτύου «Υπηρεσιών μιας στάσης» για τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τη Δημόσια Διοίκηση.
56. Αναμόρφωση του πτωχευτικού δικαίου ώστε να δίνεται «δεύτερη ευκαιρία».
57. Κίνητρα στις επιχειρήσεις με πρωταρχικό στόχο την ανάπτυξη της έρευνας και της καινοτομία.
58. Οργάνωση και έλεγχος του τομέα παροχής υπηρεσιών στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και στις πολύ μικρές επιχειρήσεις και τους επαγγελματοβιοτέχνες.
59. Συλλογική συμμετοχή των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στις κρατικές προμήθειες
60. Υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές με «Αντένες»
61. Ισχυροί Ελληνικοί όμιλοι με πολυεθνικές συνεργασίες ώστε να αναδειχθούν σε εθνικούς και περιφερειακούς πρωταθλητές.
Σταθερό, δυναμικό, χρηματοοικονομικό σύστημα
62. Ενιαία εποπτεία των Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων, των Ασφαλιστικών Εταιρειών, του Χρηματιστηρίου, της Κεφαλαιαγοράς και των μη τραπεζικών χρηματοπιστωτικών θεσμών για ένα πιο δυναμικό και υπεύθυνο χρηματοπιστωτικό σύστημα.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης