5. ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
Σελίδα 1 από 1
5. ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο νέος ενεργειακός σχεδιασμός
77. Μακροχρόνιος ενεργειακός σχεδιασμός για την ασφάλεια του εφοδιασμού, την ανάπτυξη των ενεργειακών συστημάτων και του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές επ’ ωφελεία των καταναλωτών, τον καθορισμό του μείγματος καυσίμου, την αξιοποίηση των εγχώριων και κυρίως των ανανεώσιμων Π.Ε, την εξοικονόμηση ενέργειας και τέλος την ισόρροπη-αειφόρο ανάπτυξη των Περιφερειών της χώρας.
78. Αναβάθμιση της χώρας μας σε ισχυρό ενεργειακό κόμβο και διατήρηση χαμηλών τιμών στην ενέργεια για καταναλωτές και επιχειρήσεις.
79. Διασφάλιση της τροφοδοσίας με ηλεκτρική ενέργεια με εκσυγχρονισμό των λιγνιτικών σταθμών και εισαγωγή τεχνολογιών καθαρού άνθρακα.
80. Ένταξη νέων μονάδων φυσικού αερίου στο σύστημα ηλεκτροπαραγωγής.
81. Δημιουργία συνθηκών ανταγωνισμού στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας στα πλαίσια της εθνικής και περιφερειακής αγοράς με ενίσχυση των διασυνδέσεων και συμμετοχή των ιδιωτικών μονάδων ηλεκτροπαραγωγής.
82. Διατήρηση δημοσίου ελέγχου στη ΔΕΗ με βελτίωση των υπηρεσιών της και επέκταση στις γειτονικές χώρες με ίδιες δυνάμεις και στρατηγικές συμμαχίες
83. Εξάλειψη του ελλείμματος ανταγωνισμού, των εναρμονισμένων πρακτικών της νοθείας και λαθρεμπορίας στην αγορά πετρελαιοειδών.
84. Ενθάρρυνση της χρήσης του Φυσικού Αερίου και αύξηση του μεριδίου του ώστε να προσεγγίσει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο μέχρι το 2020.
85. Νομικά δεσμευτικοί στόχοι για την άμεση μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης με κίνητρα για τα υπάρχοντα και τα νέα κτήρια.
86. 10% ΑΠΕ στο σύνολο της πρωτογενούς κατανάλωσης ενέργειας μέχρι το 2012
87. 10% μείωση της ενεργειακής έντασης της χώρας μέχρι το 2015
Μεταφορές για ανταγωνιστικότητα και ποιότητα ζωής
88. Διασύνδεση των περιφερειακών και εθνικών δικτύων και ολοκλήρωση των Διευρωπαϊκών Δικτύων μεταφοράς.
89. Αύξηση στο 50% του συνόλου των μετακινήσεων των καθημερινά μετακινούμενων πολιτών με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε Περιφέρεια Αττικής και Θεσσαλονίκης και στα άλλα μεγάλα πολεοδομικά συγκροτήματα.
90. Προτεραιότητα στον εκσυγχρονισμό της υποδομής των σιδηροδρόμων.
91. Εγγύηση του δικαιώματος των πολιτών των απομακρυσμένων περιοχών και νησιών στην παροχή καθολικής υπηρεσίας.
92. Επανασχεδίαση του δικτύου ακτοπλοϊκών συνδέσεων με εφαρμογή της αρχής «κάθε μέρα πλοίο σε όλα τα νησιά».
93. Διασφάλιση του υγιούς ανταγωνισμού στις αερομεταφορές και αποτροπή μονοπωλιακών καταστάσεων.
94. Διατήρηση υπό κρατική ιδιοκτησία των υποδομών μεταφορών ανεξάρτητα από τη μορφή χρηματοδότησης.
95. Επαναλειτουργία της Ρυθμιστικής Αρχής Θαλάσσιων Ενδομεταφορών (ΡΑΘΕ) με στόχο την κατοχύρωση του δημόσιου συμφέροντος.
Τουρισμός 12 μήνες το χρόνο
96. Νέα πολιτική για τον τουρισμό με στόχο υπηρεσίες 12 μήνες το χρόνο, διεύρυνση της εθνικής βάσης της πελατείας σε νέες αγορές, δυνατότητα σε όλους τους Έλληνες να κάνουν διακοπές και οργανωμένο πλαίσιο συνεργασίας κράτους και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
77. Μακροχρόνιος ενεργειακός σχεδιασμός για την ασφάλεια του εφοδιασμού, την ανάπτυξη των ενεργειακών συστημάτων και του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές επ’ ωφελεία των καταναλωτών, τον καθορισμό του μείγματος καυσίμου, την αξιοποίηση των εγχώριων και κυρίως των ανανεώσιμων Π.Ε, την εξοικονόμηση ενέργειας και τέλος την ισόρροπη-αειφόρο ανάπτυξη των Περιφερειών της χώρας.
78. Αναβάθμιση της χώρας μας σε ισχυρό ενεργειακό κόμβο και διατήρηση χαμηλών τιμών στην ενέργεια για καταναλωτές και επιχειρήσεις.
79. Διασφάλιση της τροφοδοσίας με ηλεκτρική ενέργεια με εκσυγχρονισμό των λιγνιτικών σταθμών και εισαγωγή τεχνολογιών καθαρού άνθρακα.
80. Ένταξη νέων μονάδων φυσικού αερίου στο σύστημα ηλεκτροπαραγωγής.
81. Δημιουργία συνθηκών ανταγωνισμού στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας στα πλαίσια της εθνικής και περιφερειακής αγοράς με ενίσχυση των διασυνδέσεων και συμμετοχή των ιδιωτικών μονάδων ηλεκτροπαραγωγής.
82. Διατήρηση δημοσίου ελέγχου στη ΔΕΗ με βελτίωση των υπηρεσιών της και επέκταση στις γειτονικές χώρες με ίδιες δυνάμεις και στρατηγικές συμμαχίες
83. Εξάλειψη του ελλείμματος ανταγωνισμού, των εναρμονισμένων πρακτικών της νοθείας και λαθρεμπορίας στην αγορά πετρελαιοειδών.
84. Ενθάρρυνση της χρήσης του Φυσικού Αερίου και αύξηση του μεριδίου του ώστε να προσεγγίσει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο μέχρι το 2020.
85. Νομικά δεσμευτικοί στόχοι για την άμεση μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης με κίνητρα για τα υπάρχοντα και τα νέα κτήρια.
86. 10% ΑΠΕ στο σύνολο της πρωτογενούς κατανάλωσης ενέργειας μέχρι το 2012
87. 10% μείωση της ενεργειακής έντασης της χώρας μέχρι το 2015
Μεταφορές για ανταγωνιστικότητα και ποιότητα ζωής
88. Διασύνδεση των περιφερειακών και εθνικών δικτύων και ολοκλήρωση των Διευρωπαϊκών Δικτύων μεταφοράς.
89. Αύξηση στο 50% του συνόλου των μετακινήσεων των καθημερινά μετακινούμενων πολιτών με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε Περιφέρεια Αττικής και Θεσσαλονίκης και στα άλλα μεγάλα πολεοδομικά συγκροτήματα.
90. Προτεραιότητα στον εκσυγχρονισμό της υποδομής των σιδηροδρόμων.
91. Εγγύηση του δικαιώματος των πολιτών των απομακρυσμένων περιοχών και νησιών στην παροχή καθολικής υπηρεσίας.
92. Επανασχεδίαση του δικτύου ακτοπλοϊκών συνδέσεων με εφαρμογή της αρχής «κάθε μέρα πλοίο σε όλα τα νησιά».
93. Διασφάλιση του υγιούς ανταγωνισμού στις αερομεταφορές και αποτροπή μονοπωλιακών καταστάσεων.
94. Διατήρηση υπό κρατική ιδιοκτησία των υποδομών μεταφορών ανεξάρτητα από τη μορφή χρηματοδότησης.
95. Επαναλειτουργία της Ρυθμιστικής Αρχής Θαλάσσιων Ενδομεταφορών (ΡΑΘΕ) με στόχο την κατοχύρωση του δημόσιου συμφέροντος.
Τουρισμός 12 μήνες το χρόνο
96. Νέα πολιτική για τον τουρισμό με στόχο υπηρεσίες 12 μήνες το χρόνο, διεύρυνση της εθνικής βάσης της πελατείας σε νέες αγορές, δυνατότητα σε όλους τους Έλληνες να κάνουν διακοπές και οργανωμένο πλαίσιο συνεργασίας κράτους και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης